MĚSTSKÝ BYTOVÝ PODNIK KAROLINKA
příspěvková organizace
![]() |
HAVARIJNÍ SLUŽBA: 734 204 911 |
| |
09.12.2020 | Oznámení ceny vodného a stočného pro rok 2021
Městský bytový podnik Karolinka, p. o. Vám tímto sděluje cenu vodného a stočného pro rok 2021.
Položka |
Jednotka |
Cena bez DPH |
Cena s DPH 10% |
vodné |
m3 |
28,52 Kč |
31,37 Kč |
stočné |
m3 |
36,73 Kč |
40,40 Kč |
celkem |
m3 |
65,25 Kč |
71,77 Kč |
Cena vody zahrnuje vodné a stočné. Pro upřesnění vodné zahrnuje veškeré náklady spojené s výrobou a distribucí pitné vody a stočné, náklady spojené s odváděním a čištěním odpadních vod. Významnou položkou jsou také prostředky na nákup surové vody, náklady na rozbory a náklady na obnovu a rozvoj sítí.
Aby byl Městský bytový podnik Karolinka, p. o. schopný udržovat kvalitní síť vodovodů a kanalizací, přečerpávacích stanic, čistírny odpadních vod a dalších technologií v dobrém a dlouhodobě provozuschopném stavu a vzhledem k zvyšujícím se nákladům cen energií, zvýšení ceny povrchové vody, mezd a jiných nákladů souvisejících s provozem, došlo také k navýšení cen za vodné i stočné.
Kalkulace ceny vody byla provedena podle platných předpisů pro věcně usměrňované ceny dle Cenového výměru Ministerstva Financí České republiky a bude jednotná jak pro domácnosti, tak i ostatní odběratele.
Cena vodného a stočného společnosti Městský bytový podnik Karolinka, p. o. je pod průměrem cen v České republice.
27.10.2020 | Stažení kontejnerů na Biologicky rozložitelný odpad
Městský bytový podnik Karolinka, p. o. oznamuje obyvatelům Karolinky, že začátkem příštího týdne (45. týden) dojde ke stažení kontejnerů určených pro sběr Biologicky rozložitelného odpadu z důvodu ukončení provozu Kompostárny Karolinka pro letošní sezónu. Kontejnery budou znovu umístěny na svá stanoviště na jaře roku 2021.
09.09.2020 | Informace k topné sezóně - podzim 2020
Vzhledem k současnému vývoji venkovních teplot pro Karolinku a předpovědi počasí na následující dny budou v průběhu středy (9. 9. 2020) postupně zahájeny dodávky tepla pro vytápění bytových domů i nebytových objektů ve správě MBP Karolinka.
Přitápět se začne v ranních hodinách od 5 hod do 7 hod.
Chtěli bychom svým odběratelům vyjít maximálně vstříc a tak umožňujeme svým zákazníkům požádat si o individuální nastavení zahájení, ukončení či přerušení vytápění v konkrétním objektu. O tuto úpravu si může zažádat předseda SVJ (pověřený správce) bytového domu, kde je instalovaná samostatná domovní kotelna a to elektronicky na adrese dujkova.bp@mukarolinka.cz nebo telefonicky na tel.: 737067170. Vytápění v konkrétním objektu může být upraveno nezávisle na termínu zahájení topné sezóny.
Pro nejlepší využití tepelné energie si otevřete v nejbližších dnech naplno všechny termoregulační ventily na svých radiátorech a proveďte si v domech odvzdušnění otopných soustav v horních patrech domu. Následně je nastavte na teplotu, na kterou jste zvyklí.
Kolektiv správy MBP Karolinka
01.06.2020 | Změna režimu kotelen - letní provoz
Vzhledem k nadcházejícímu vývoji venkovních teplot, ukončujeme dne 1. června topnou sezónu 2019/2020.
Tímto dnem budou regulátory vytápění v jednotlivých kotelnách přenastaveny z automatického režimu „zima" do režimu „letní provoz“.
Letní odstávka tepelných zařízení bude, stejně jako každý rok, využita k provedení plánovaných servisních kontrol, revizí a oprav tepelných zařízení.
Děkujeme za přízeň a přejeme hezké léto.
Ing. Ivona Filgasová, ředitelka
04.05.2020 | Porovnání všech položek výpočtu cen pro vodné a stočné pro rok 2019
Zveřejňujeme porovnání všech položek výpočtu (kalkulace) cen pro vodné a stočné za kalendářní rok 2019 a dosažené skutečnosti v témže roce.
![]() | Porovnání |
30.04.2020 | Mimořádné otevření SD - 7.5.2020 - čtvrtek
Vážení občané,
z důvodu dvou po sobě jdoucích svátků, spadajících na pátek, bude Sběrné středisko odpadu Karolinka mimořádně otevřeno ve čtvrtek 7. 5. 2020 od 8 hod do 16 hod.
S pozdravem
Ing. Ivona Filgasová, ředitelka
30.04.2020 | MBPK pořídil nové víceúčelové vozidlo
MBPK pořídil nový hákový nakladač s cisternovou nástavbou s funkcí sání kalů a také s funkcí čištění kanalizace (krtek). Video s novým vozidlem si můžete prohlédnout na odkazu, který přikládám níže.
21.04.2020 | MBPK otevřen pro veřejnost dle klasických úředních hodin
Vážení občané,
oznamujeme Vám, že úřední hodiny MBPK budou od 22. 4. 2020 fungovat dle standartního časového rozvrhu organizace.
Děkuji.
S pozdravem
Ing. Ivona Filgasová, ředitelka
14.04.2020 | ÚŘEDNÍ HODINY MBPK A OTEVŘENÍ SSO KAROLINKA
Vážení občané,
v příloze naleznete nové informace k úředním hodinám MBPK a k otevření SSO Karolinka.
S pozdravem
Ing. Ivona Filgasová, ředitelka
![]() | ÚŘEDNÍ HODINY MBPK A OTEVŘENÍ SSO KAROLINKA |
23.03.2020 | Stanovisko pro domácnosti v karanténě nebo s potvrzeným onemocněným COVID-19
Vážení občané,
dovolujeme si doporučit vaší pozornosti stanovisko Státního zdravotního ústavu k nakládání s odpadem v době epidemie COVID-19 a sdělení MŽP k nakládání s ochrannými rouškami.
Domácnosti v karanténě (nebo domácnosti s potvrzeným onemocněním COVID-19) by měly svůj veškerý odpad (včetně použitých roušek a kapesníků) ukládat do pytlů a zavázané pytle odkládat výhradně do směsného komunálního odpadu. Výše uvedené domácnosti NETŘÍDÍ svůj odpad (plast, papír, sklo).
Pro domácnosti, které nejsou v karanténě nebo nejsou přímo infekční se nic, ani v třídění odpadů, nemění.
Děkujeme za respektování těchto doporučených postupů. Viz. přiložený letáček.
S pozdravem
Ing. Ivona Filgasová, ředitelka
![]() | Nákládání s odpady - COVID 19 |
19.03.2020 | Sdělení občanům
Vážení občané města Karolinka,
rozhodli jsme se umístit pět popelnic o objemu 240l určené pro likvidaci potravinářských olejů a tuků.
Zkušební stanoviště:
1) Sídliště Obora
2) Sídliště Nábřežní
3) Sídliště Horebečví
4) Hasičský dům
5) Na Ingstavu
6) Stanoviště - SSO Karolinka, zůstává
Upozorňujeme občany, že do popelnic patří použitý olej, který bude likvidován v Pet láhvích, která se následně vhodí do přistavené popelnice. Řiďte se návodem umístěným na popelnici.
Zároveň Vás žádám, abyste NELILI OLEJ PŘÍMO DO POPELNICE!!!
V dnešní nepříznivé době přidávám úsměvnou hlášku z filmu Vesničko má středisková:
https://www.youtube.com/watch?v=qo75RQSj6-g
Děkujeme, že se budete řidit pokyny na popelnici.
S pozdravem
Ing. Ivona Filgasová, ředitelka
16.03.2020 | Uzavření MBPK, p.o. pro veřejnost - do odvolání
V souvislosti s vyhlášením karantény na území České republiky a nepříznivým vývojem epidemiologické situace a nedostatkem ochranných prostředku pro zaměstnance společnosti jsou:
Od 16. 3. 2020 do odvolání
ZRUŠENY ÚŘEDNÍ HODINY
Kontaktovat pracovníky je možno pouze telefonicky a elektronicky!
Ing. Ivona Filgasová, ředitelka
730 894 714, e-mail: filgasova.bp@mukarolinka.cz
František Orság – ve věcech provozních
734 204 911, email: provoz.bp@mukarolinka.cz
Pavlína Dujková – ve věcech bytového a nebytového fondu, tepelného hospodářství 734 204 917, email: dujkova.bp@mukarolinka.cz
Koňaříková Petra – ve věcech ekonomických
734 204 918, email: konarikova.bp@mukarolinka.cz
Dále budou omezeny poskytované služby ve styku s veřejností. Každá žádost bude posuzována individuálně. Vzhledem k vyhlášené karanténě se taktéž do odvolání zavírá sběrný dvůr.
Děkujeme za pochopení
S pozdravem
Ing. Ivona Filgasová, ředitelka
![]() | Oznámení pro veřejnost |
11.03.2020 | Otevření SSO Karolinka
Vážení občané, Městský bytový podnik Karolinka oznamuje znovuotevření sběrného dvoru a to tento pátek 13. března od 8 do 16 hodin. Sběrné středisko odpadu bude již dále otevřeno dle obvyklé otevírací doby a to každý pátek a poslední sobotu v měsíci.
26.02.2020 | VÝROČNÍ ZPRÁVA O POSKYTOVÁNÍ INFORMACÍ DLE ZÁKONA 106/1999 Sb. ZA ROK 2019
13.12.2019 | OZNÁMENÍ - SSO KAROLINKA
VÁŽENÍ OBČANÉ, OZNAMUJEME VÁM, ŽE DNE 13. 12. 2019 BUDE LETOS NAPOSLEDY OTEVŘEN SBĚRNÝ DVŮR KAROLINKA. Z DŮVODU ZIMNÍHO OBDOBÍ BUDE PROVOZNÍ DOBA SBERNÉHO DVORU OMEZENA.
Mimořádné otevření SSO Karolinka v zimním období
31. 1. 2020 pátek od 8hod od 16 hod
a
28. 2. 2020 od 8 hod do 16 hod
17.09.2019 | Informace k topné sezoně - podzim 2019
Vzhledem k současnému vývoji venkovních teplot pro Karolinku a předpovědi počasí na následující dny budou v průběhu středy (18. září 2019) postupně zahájeny dodávky tepla pro vytápění bytových domů i nebytových objektů ve správě MBP Karolinka.
Chtěli bychom svým odběratelům vyjít maximálně vstříc a tak umožňujeme svým zákazníkům požádat si o individuální nastavení zahájení, ukončení či přerušení vytápění v konkrétním objektu. O tuto úpravu si může zažádat předseda SVJ (pověřený správce) bytového domu, kde je instalovaná samostatná domovní kotelna a to elektronicky na adrese dujkova.bp@mukarolinka.cz nebo telefonicky na tel: 734 204 917 (734204912). Vytápění v konkrétním objektu může být upraveno nezávisle na termínu zahájení topné sezóny.
Pro nejlepší využití tepelné energie si otevřete v nejbližších dnech naplno všechny termoregulační ventily na svých radiátorech a proveďte si v domech odvzdušnění otopných soustav v horních patrech domu. Následně je nastavte na teplotu, na kterou jste zvyklí.
Kolektiv správy MBP Karolinka
31.07.2019 | ODSTÁVKA PITNÉ VODY 6.8.2019 ÚTERÝ
Městský bytový podnik Karolinka oznamuje, že z důvodu poruchy na hlavním vodovodním řádu nepoteče v úterý 6. 8 pitná voda a to v celé Karolince. Odstávka bude od 8 hodiny ranní, pravděpodobně do 18 hodiny večerní. Náhradní zdroj pitné vody bude přistaven v časových intervalech na předem vybraných místech. Viz přiložený dokument.
![]() | Odstávka pitné vody 6.8 úterý |
29.05.2019 | Odstavení kotelen - letní provoz
Vzhledem k nadcházejícímu vývoji venkovních teplot, ukončujeme dne 31. května topnou sezónu 2018/2019.
Tímto dnem budou regulátory vytápění v jednotlivých kotelnách přenastaveny z automatického režimu zima do režimu „letní provoz“.
Letní odstávka tepelných zařízení bude, stejně jako každý rok, využita k provedení plánovaných servisních kontrol, revizí a oprav tepelných zařízení.
Děkujeme za přízeň a přejeme hezké léto.
Tým MBPK, p. o.
29.04.2019 | Porovnání všech složek výpočtu ceny pro vodné a stočné
11.03.2019 | Otevření SSO Karolinka
Vážení občané, Městský bytový podnik Karolinka oznamuje znovuotevření sběrného dvoru a to tento pátek 15. března od 8 do 16 hodin. Sběrné středisko odpadu bude již dále otevřeno dle obvyklé otevírací doby a to každý pátek a poslední sobotu v měsíci.
13.12.2018 | Oznámení ceny vodného a stočného pro rok 2019
Městský bytový podnik Karolinka, p. o. Vám tímto sděluje cenu vodného a stočného pro rok 2019.
Vodné s DPH činí 30,92 Kč / m3
Stočné s DPH činí 37,35 Kč / m3
CELKEM 68,27 Kč / m3
Cena vody zahrnuje vodné a stočné. Pro upřesnění vodné zahrnuje veškeré náklady spojené s výrobou a distribucí pitné vody a stočné, náklady spojené s odváděním a čištěním odpadních vod. Významnou položkou jsou také prostředky na nákup surové vody, náklady na rozbory a náklady na obnovu a rozvoj sítí.
Aby byl Městský bytový podnik Karolinka, p. o. schopný udržovat kvalitní síť vodovodů a kanalizací, přečerpávacích stanic, čistírny odpadních vod a dalších technologií v dobrém a dlouhodobě provozuschopném stavu a vzhledem k zvyšujícím se nákladům cen energií, zvýšení ceny povrchové vody, mezd a jiných nákladů souvisejících s provozem, došlo také k navýšení cen za vodné i stočné.
Kalkulace ceny vody byla provedena podle platných předpisů pro věcně usměrňované ceny dle Cenového výměru Ministerstva Financí České republiky a bude jednotná jak pro domácnosti, tak i ostatní odběratele.
Cena vodného a stočného společnosti Městský bytový podnik Karolinka, p. o. je pod průměrem cen v České republice.
24.09.2018 | Odvzdušnění radiátorů
Vážení občané,
žádáme Vás o spolupráci a to, aby jste v horních patrech domů odvzdušnili radiátory v jednotlivých bytech z důvodu spuštění topení v kotelnách.
Prosíme odvzdušňovat radiátory od zítřejšího dopoledne tj. 25.9.2018
v čase od 10.30 hod do 16.30 hod. a 26.9.2018 v totožném čase, kdy budou čerpadla
v klidu.
Děkujeme za spolupráci.
25.05.2018 | Ochrana osobních údajů - informace poskytované správcem
Účelem tohoto dokumentu je poskytnout subjektu údajů (dále poskytovateli údajů) případně jeho zákonnému zástupci, zákonné informace týkající se zpracování osobních údajů, které musí správce (Městský bytový podnik Karolinka, p. o.) případně jeho pověřený zástupce nebo zpracovatel osobních údajů, poskytnout v momente, kdy osobní údaje jsou získávány. Dokument „Ochrana osobních údajů-Informace poskytované správcem“, může být poskytnut na vyžádání nebo zveřejněním způsobem umožňujícím dálkový přístup na adrese: www.mbpk.cz
![]() | Ochrana osobních údajů |
08.12.2017 | Rekonstrukce kotelen
Oznamujeme Vám tímto, že na konci roku 2017 a počátkem roku 2018 dojde k modernizaci, ekologizaci a rekonsturkci stávajících kotelen v Karolince. Více info v přiloženém dokumentu.
![]() | Rekonstrukce kotelen |
07.12.2017 | Kalkulace ceny vody 2018
Městský bytový podnik Karolinka, p. o. Vám tímto sděluje cenu vodného a stočného pro rok 2018.
Vodné s DPH činí 27,22 Kč / m3
Stočné s DPH činí 35, 39 Kč / m3
CELKEM 62,61 Kč / m3
![]() | Kalkulace ceny vody - 2018 |
28.07.2017 | Plánovaná revize plynových zařízení
Vážení nájemníci a vlastníci bytů,
MBP Karolinka p. o. zajistil ve spolupráci s revizním technikem pro plynová zařízení p. Matušincem, revizi plynových a kombinovaných sporáků v bytech a také kontrolu rozvodu v domech, ve kterých vede zemní plyn.
Kontrola bude probíhat nejen u plynových spotřebičů, které jsou v mnoha domácnostech na propan butan, ale také na uzávěrech plynu, kontrola plynoměrů , plynového potrubí ve společných prostorách a uzávěrů před stupačkami.
Kontrola se uskuteční ve dnech 1. 8., 2. 8. a 3. 8. od ranních do odpoledních hodin dle rozpisu, který je písemně vyvěšen na Vašem domě.
Výstupní revize je platná s písemnou revizní zprávou, kterou každý z Vás, obdrží na dobu 3 let , tedy do 08/2020.
Prosíme o spolupráci a zpřístupnění Vašich bytů.
Děkujeme.
MBPK, p. o.
30.05.2017 | Ukončení topné sezony 2016/2017
Upozorňujeme všechny občany Karolinky, že dne 29.5.2017 byl odstaven topný systém na celé Karolince z důvody vysokých venkovních teplot . Tímto datem byla ukončena topná sezona 2016/2017 . Odstávka kotlů a jejich revize pro nadcházející spuštění podzimní topné sezony a taktéž případná rekonstrukce kotelen bude do podzimních měsíců. Tímto upozorňujeme, že topný systém nebude moci být spuštěn. V případě výměn radiátorů v bytech vlastníků i nájemníků prosíme o sdělení na správu MěBP Karolinka z důvodu odpočtu měřičů tepla a jejich případnému poškození plomby. Nutno je taktéž oznámit na správu vypuštění stupaček, aby nedošlo posléze k zavzdušnění sídliště.
11.05.2017 | Upozornění pro obyvatele Karolinky
Od dnešního dne tj. 11.5.2017 je úprava topného režimu na kotelnách .
Časové omezení je od 5 hod ráno do 10 hod. dopoledne a od 17. hod. odpoledne do 22.00 večer a to sídliště Pod Paluchem -kotelna C2, sídliště Na Horebečví - kotelna C8 , U Školy -kotelna C2 , kotelna C9 Město Karolinka .
Topení dle venkovních čidel a venkovní teploty je pak topení na sídlišti Na Oboře C 1, Kotelna C11 Masna , kotelna Na Ingstavu 651,652,637,638, kotelna Na internátě č. 175,kotelna C4 -Muzeum
Topení na Domě služeb C 3 je nastaveno dle časovacích hodin, ale i dle čidla venkovní teploty od 7.00 hod ráno do 15.00 odpoledne.
22.12.2016 | Oznámení ceny vodného a stočného pro rok 2017
Městský bytový podnik Karolinka, p. o. Vám tímto sděluje cenu vodného a stočného pro rok 2017.
Vodné s DPH činí 26,20 Kč / m3
Stočné s DPH činí 34, 81 Kč / m3
CELKEM 61,01 Kč / m3
14.10.2016 | ZAHÁJENÍ TOPNÉ SEZÓNY 2016/2017
Dne 14. 10. 2016 byla zahájena topná sezóna pro rok 2016/2017.
S pozdravem
Zaměstnanci MBPK, p. o.
22.09.2016 | UPOZORNĚNÍ - Zahájení zkušebního provozu kotelen
Dne 23. 9. 2016 (pátek) bude zahájem zkušební provoz kotelen před topnou sezónou 2016/2017. Odvzdušněte si prosím radiátory v horních patrech.
Vyjímku ze zkušebního provozu tvoři kotelny C1 Na Oboře a C6 Masna, které nejsou na základě rozhodnutí revizního technika schopny provozu. Na těchto kotelnách probíhá přípravná fáze pro montáž nových kotelen. Firma, jež zprostředkovává montáž těchto zařízení začně s pracemi v pondělí 26. 9. 2016.
Děkujeme MBPK.
21.06.2016 | OZNÁMENÍ - REVIZE KOMÍNŮ
Dne 22.6 a 23.6. bude v domech s vlastním topením, které jsou ve správě Městského bytového podniku Karolinka p.o. provedena revize komínů a jejich vymetení kominíkem z Valašské Bystřice. Prosím , aby jste v tyto dny umožnili vstup na půdy a nevěšeli v tuto dobu na půdy prádlo.
Děkujeme za spolupráci.
01.06.2016 | UKONČENÍ TOPNÉ SEZÓNY
Vážení občané , dne 1.6.2016 bude ukončena topná sezona na kotelnách v Karolince.
Dále bude v provozu pouze kotelna Na Ingstavu a kotelna Základní škola pro ohřev teplé vody.
S pozdravem pracovníci MBPK, p. o.
13.04.2016 | UPOZORNĚNÍ
Upozorňujeme občany, že ve dnech 15,18 a 19. 4. 2016 nebudou v provozu emaiy zaměstnanců MBPK, p. o. z důvodu výměny servrovny na MÚ Karolinka.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem, zaměstnanic MBPK, p. o.
08.04.2016 | Změna doby topného režimu
Oznamujeme Vám, že z důvodu oteplení nastala změna doby topného režimu.
Doba topení:
Dopolodne: od 05:00 do 10:00
Odpoledne: od 17: 00 do 22:00
Kotelny na Ingstavu jsou nastaveny na venkovní čidla, tato změna pro ně neplatí.
S pozdravem, zaměstnanci MBPK, p. o.
24.02.2016 | OZNÁMENÍ - VÝMĚNA MĚŘIČŮ TEPLA - VESTA
Vážení obyvatelé domů č. p. 516, 518 ul. Nábřežní a dům č. p. 83 ul. U Sokolovny, vzhledem k množícím se dotazům na osazení a odpočty nových měřičů tepla typu VESTA s dálkovým odpočtem (veškeré odpočty a výměny měřičů TYPU SIEMENS proběhly do konce roku 2015 pracovníky MBPK, p. o.) jsem se rozhodla nejnovější informace zveřejnit právě touto cestou.
Na základě rozhovoru s firmou REUSS (v zastoupení p. Smutný Pavel), mi bylo sděleno, že výrobci měřičů VESTA nastal kapacitní problém ve výrobě a že se tak dodání zdrží o několik týdnů.
Dne 24. 02. 2016 mi byl panem Smutným oznámen nejzazší termín montáže a odpočtů měřičů a to do 18. 3. 2016. S předsedy jednotlivých bytových domu se telefonicky spojí pan Smutný a domluví konkrétní termín montáže.
Dále bych chtěla vyvrátit informace kolující na sociálních sítích, že odpočty tepla a vyúčtování služeb, již Městský bytový podnik Karolinka, p. o. provádět nebude. Tato informace je naprosto nepravdivá a prosím, abyste jí nepřikládali žádnou váhu. V případě jakýchkoliv dotazů se neváhejte obrátit na pracovníky MBPK.
Děkujeme za pochopení a omlouváme se za zdržení, jenž ale nevzniklo na naší straně.
S pozdravem
Ing. Ivona Filgasová
ředitelka MBPK, p.o.
30.10.2015 | UPOZORNĚNÍ - VÝMĚNA MEŘIČŮ TEPLA
UPOZORNĚNÍ
Chtěli bychom Vás informovat o další plánované vlně výměny měřičů tepla s dálkovým odpočtem v bytech.
Vážení vlastníci a nájemníci domu č. p. 519,520,515
Po Vámi odsouhlasené, nabídkové ceně na výměnu nových odpočtových měřičů tepla s dálkovým odpočtem bude realizace této zakázky provedena v domě 519 v úterý 3. 11. 2015 od 8.00 hod do 13.00 hod v domě 520 ve středu 4. 11. 2015 od 8.00 do 13.00 hod a v pátek dne 6.11.15 od 8.00 hod do 12.00 hod.
Žádáme všechny bydlící v domech o zpřístupnění jednotlivých bytů vyškoleným pracovníkům, kteří výměnu měřičů včetně zápisu konečných odpočtů starých měřičů tepla provedou.
V průběhu příštího týdne bude nainstalováno v bytech 134 ks měřičů s dálkovým odpočtem WHE 522 Simens
Děkujeme za spolupráci .
09.10.2015 | Změna doby topení na kotelnách
Od 9. 10. 2015 dochází ke změně doby topení na kotelnách. Nový čas topeni- 05:00 hod až 20:00 hod.
30.09.2015 | Zahájení topné sezóny 2015-2016
21.08.2015 | Vypínání el. energie dne 22 a 29.9.2015 od 7:45 do 18:45 hod
Dobrý den,
ČEZ Distribuce a.s. Vám v souladu se zákonem 458/2000 Sb. oznamuje, že z důvodu opravy vedení nízkého napětí bude přerušena dodávka elektrické energie pro:
Karolinka části ulic Lesní, Na Faře, Na Horebečví, Nádražní (nádraží), Sportovní, U Hřiště, Vsetínská
vše z trafostanice VS_6220 lokalita III.
vypínání el. energie dne 22 a 29.9.2015 od 7:45 do 18:45 hod.
viz orientační mapa vypínání:
10.08.2015 | OZNÁMENÍ
Z důvodu poruchy na kalo-lisovém zařízení ČOV Karolinka nelze vyvážet fekálie.
V případě, že chcete vývoz od naší organizace je to možné prozatím pouze na vlastní pozemek!!!
Jinak v případě nutnosti vývozu se obraťte na VaK a.s.Vsetín tel. dispečink 571 484 041 .
O odstranění poruchy na kalolisu a opětné službě pro občany - vývozu septiků a jímek Vás budeme informovat.
10.08.2015 | NABÍDKA - ROZBOR PITNÉ VODY
13.07.2015 | Oznámení o provedení kontroly a revize hasicích přístrojů a hydrantů
Ve dnech 16.7.2015 a 17.7.2015 bude v domech ve správě MěBP Karolinka p.o. provedena kontrola a zároveň i údržba hasicích přístrojů a hydrantů v rámci zajištění provozuschopnosti zařízení dle zákona č. 133/85 Sb., o požární ochraně, v platném znění vyhlášky MV č. 246/2001 o stanovení podmínek požární bezpečnosti.
12.06.2015 | OZNÁMENÍ - PROČIŠTĚNÍ KOMÍNŮ
OZNÁMENÍ
Ve středu 17.6.2015 od 8.00 hod do 14.00 hod bude v Karolince v domech ve správě Městského bytového podniku provedeno plánované, odborné pročistění komínů kominíkem z Valašské Bystřice. Žádádme Vás v tento den o zpřístupnění půdy .
11.06.2015 | Slavnostvní otevření sportovního areálu na Horebečví
Srdečně Vás zveme na slavnostní otevření sportovního areálu na Horebečví,
které se uskuteční dne 26. 06. 2015 od 16 hodin.
Těšíme se na setkání s Vámi.
08.06.2015 | Změna provozní doby Sběrného dvoru
Od 08. 06. 2015 se mění provozní doba sběrného střediska odpadu. Sběrný dvůr bude otevřen každý pátek od 8:00 – 16:00 hodin a poslední sobotu v měsíci od 8:00 – 12:00 hodin.
Prosíme občany, aby se snažili dodržovat tuto otevírací dobu. V jiné než uvedené době se lze domluvit s THP pracovníkem na telefonním čísle: 730 894 714 (nejlépe středy).
Děkujeme.
06.05.2015 | Jmenování nového ředitele pro MBPK, p. o.
29.04.2015 | Sdělění - návrat z RD
Od 04. 05. 2015 se vrací z rodičovské dovolené do plného pracovního poměru paní Petra Koňaříková, zastavající ekonomický usek na Městském bytovém podniku Kaorlinka, p. o.
Pracovní doba: každý den od 8:00 do 15:00 hodin.
13.04.2015 | Úprava provozní doby PNEUSERVISU
Provozní doba Pneuservisu:
Úterý 15:00 - 19:00
Čtvrtek 15:00 - 19:00
Dle tel. dohody s našim automechanikem. Tel: 734 256 862
Opravy vozidel (autoservis) jsou na MBPK, p. o. zrušeny. Zůstáva pouze pneuservis.
30.03.2015 | Cena vodného a stočného pro rok 2015
Městský bytový podnik Karolinka, p. o. Vám tímto sděluje cenu vodného a stočného pro rok 2015.
Vodné s DPH činí 25,28 Kč / m3
Stočné s DPH činí 33, 65 Kč / m3
CELKEM 58,93 Kč / m3
26.02.2015 | Výroční zpráva o poskytování informací dle zákona 106/1999 Sb. za rok 2014
23.01.2015 | Mobilní kompostárna ČERNÍN
V rámci Operačního programu Životní prostředí byl zpracován projekt „Kompostárna pro Městský bytový podnik Karolinka, p.o.“ . Projekt byl schválen a v rámci Rozhodnutí o poskytnutí dotace byla zakoupena technologie „mobilní kompostárna MK 11“ výrobce Cernin s.r.o. .
Jedná se o technologii AG-bag, kdy se jednotlivé komponenty biologicky rozložitelného odpadu připraví a v daném poměru se smíchají s jinými složkami. Následně je homogenní směs vtlačována do PE vaku o délce cca 50m, do kterého je zároveň vkládána perforovaná hadice, která je napojena na provzdušňovací ventilátor. Ve vaku probíhá aerobní kompostování a provzdušňování se reguluje v závislosti na teplotě a vlhkosti zakládky.
Plánované zahájení kompostovacího procesu v areálu kompostárny (bývalé Laguny) a podrobnější informace o svozu biologického odpadu budou zveřejněny v měsící březnu.
21.01.2015 | Podpoření publicity ESF - Úřad práce ČR
02.01.2015 | Základní informace pro správné třídění odpadu
ANO
Do kontejnerů na plasty patří fólie, sáčky, plastové tašky, sešlápnuté PET láhve, obaly od pracích, čistících a kosmetických přípravků, kelímky od jogurtů, mléčných výrobků, balící fólie od spotřebního zboží, obaly od CD disků a další výrobky z plastů.
Pěnový polystyren sem vhazujeme v menších kusech.
NE
Naopak sem nepatří mastné obaly se zbytky potravin nebo čistících přípravků, obaly od žíravin, barev a jiných nebezpečných látek, podlahové krytiny či novodurové trubky.
ANO
Hodit sem můžeme například časopisy, noviny, sešity, krabice, papírové obaly, cokoliv z lepenky, nebo knihy. Obálky s fóliovými okýnky sem můžete také vhazovat, zpracovatelé si s tím umí poradit. Bublinkové obálky vhazujeme pouze bez plastového vnitřku! Nevadí ani papír s kancelářskými sponkami. Ty se během zpracování samy oddělí.
NE
Do modrého kontejneru nepatří uhlový, mastný, promáčený nebo jakkoliv znečištěný papír. Tyto materiály nelze už nadále recyklovat. Pozor, použité dětské pleny opravdu nepatří do kontejneru na papír, ale do popelnice.
ANO
Do zeleného kontejneru můžeme vhazovat jakékoliv sklo, například lahve od vína, alkoholických i nealkoholických nápojů, sklenice od kečupů, marmelád či zavařenin. Patří sem také tabulové sklo z oken a ze dveří. Vytříděné sklo není nutné rozbíjet, bude se dále třídit!
NE
Do těchto nádob nepatří keramika a porcelán. Nepatří sem ani autosklo, zrcadla nebo třeba drátované sklo, zlacená a pokovovaná skla. Vratné zálohované sklo patří zpět do obchodu.
31.12.2014 | Zajištění odděleného soustřeďování složek komunálního odpadu
Podle novely zákona o odpadech 185/2001 Sb. budou mít obce povinnost od 1. ledna 2015 zajistit vedle stávajících míst pro sběr papíru, plastů, skla a nebezpečných odpadů i třídění kovů.
Tento sběr bude zajištěn prostřednictvím sběrného střediska Karolinka. Uvedený odpad můžete bezplatně dovést do sběrného dvoru. Nejsme výkupna kovu, tedy za odevzdaný šrot nevyplácíme peníze.
30.10.2014 | Doba topení na kotelnách
C1 Obora, C2 U Školy, C4 DPS, C6 Nábřežní, C8 Na Horebečví, C9 MěÚ, C11 Sklářská
Denně od 5:00 do 22:00 hodin.
V případě poruchy nebo dotazů týkajících se topení volejte p. Jurajdu 603 772 794.
21.10.2014 | Předání stroje na úklid silničních komunikací
V úterý 21. 10. 2014 proběhlo v areálu Městského bytového podniku Karolinka předání stroje na úklid silničních komunikací za účelem snížení prašnosti v obci Karolinka. Projekt byl financován z prostředků Operačního programu životního prostředí (strukturální fondy EU) a MBPK.
Předmětem veřejné zakázky bylo pořízení čistícího samosběrného vozidla schopného vyčistit přibližně polovinu jízdního pruhu komunikace v obci. Vozidlo bude ke snižování množství imisí využívat sadu rotujících kartáčů kombinovanou společně s kropením vozovky vodou.
Vítěznou firmou se stala společnost AGROSERVIS – Pavel Šálek. Tato společnost produkuje kompletní, více funkční čtyřkolé malotraktory do 47HP včetně široké škály přídavného zařízení, sídlí v srdci Hané ve městě Prostějov. Malotraktory z Prostějova mají tradici nejen v České Republice, ale i v Evropě již přes půl století. První malotraktor opustil brány Prostějova v roce 1955.
V rámci předání stroje a jeho příslušenství došlo i k odbornému zaškolení pracovníků Městského bytového podniku.
2014 design by LAMA design s.r.o. | programming NOWONET media, s.r.o.